Tisdag.

Skrev inget igår, men det var min öppningsdag så då hinner jag inte. Men kan tala om att söndagen tillbringade vi mest framför tv:n förutom två tvättar i tvättstugan och påskpyntande. Vi såg två avsnittet av fuskbyggarna, sen kollade vi på säsong tre av Familjen Macahan. Vi frossade i detta:
 
 
 
Igår skulle Sture ha hämtat upp mig kl 15 på jobbet för att åka till Barkaby och köpa skor till jobbet på skopunkten. Men det blev inget för det strulade på hans jobb så han kom hem 16.30 först.
Får bli en annan gång istället. Idag blir en lång dag börjar egentligen kl 09 men det är tvärgrupper så då måste jag börja kl 8.30. Sen slutar jag kl 18, så dagen kommer att bli väldigt lång då man inte får gå ut på förmiddagen heller så blir man trött och seg.
 
Men bara denna dag är över så är det bara två dagar till sen ledig i fyra dagar.
Härliga Påsk!
Nej nu ska jag fixa med annat men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0