Söndags morgon!

Ingen akut igår utan en helt vanlig lördagskväll med melodifestivalen på tv. Jag ville se  Cookies beans och Rolinski i final, Robin hade jag som trea men Anton hade jag på delad sistaplats tillsammans med Ugglas och Berang Miro.
Erik Gadd var inge vidare inte Tone och Erik heller djupt besviken blev jag då jag hört att de skulle vara bra. Såg inte den delfinalen om ni undrar. Nej i år tror jag inte Sverige har någon chans.
Vad tycker ni själva?
 
Igår åt vi vitt bröd till middag med en massa tillbehör på...ja se själva.
 
 
Stures tallrik
 
  Min tallrik
 
 
 
 
Hart t:n på det är ju Vasaloppet idag. Sitter inte still och tittar exakt hela tiden eller glor på tv: hela tiden. Kollar då och då och lyssnar medans jag sitter här vid datorn som är precis bredvid tv:n.
Vad mera ska göras idag då. Jo se reprisen på Gladiatorerna och dammsuga+skura golven. Sen ska jag se flera avsnitt av Skilda världar och äta resterna från gårdagens middag.
 
Veckan då. Inskrivning på tisdag som tar ca fyra timmar ska vara där 10.30 inför operationen den 11 Mars. är ledig från jobbet denna dag. Sen då APT på Onsdags kvällen mellan 16-19. Vill ha dessa timmar enbart  till vår avdelnings planering. Men nu är det så mycket annat där vi är hela förskolan bla info och sen gruppindelning. Vill ha tiden till vår avdelning för planering, reflektion etc. Sen en halv timme i början då vi planerar hela förskolan tillsammans tex gemensamma aktiviteter och dylikt.
Så hade vi alltid förr och vi hann med massor.
 
Nej vill slänga lite ögon på Vasaloppet nu som drar igång om tio minuter. Starten vill man alltid se.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Ser gott ut men själv har jag ju svårt för smörgåsar så jag hade nog tagit en sallad till... Bröd ger mig ju dumping.

2013-03-03 @ 11:18:08
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0