Solig lördag!

Jaha idag är det Lördag och vi åker åter igen till Löt. Där bor min son och hans fru och lille William mitt underbara barnbarn. Ligger en mil nedanför Sala ja mellan Enköping och Sala kan man säga.
 
 
Igår såg vi finalen i Gladiatorerna Linnea vann höll på henne men höll också på Knasen som tyvärr inte vann.
Segraren var larvig som inte gick direkt i mål utan istället gjorde en larvig segergest innan han gått i mål. Kändes lite som om han hånade Knasen. Nu är programmet över och nästa vecka blir det lets dance för hela slanten.
Har sett fram mot att få återse det programmet. Särskilt när Markoolio ska vara med, hoppas han går långt för han bjuder verkligen på sig själv.
 
har en sockerkaka i ugnen på No eggs får se om den blir bra var inte nöjd med smeten till mina Cupe cakes förra gången, men andra tyckte ju om dem.
Vill ni se en bild så får ni vänta, en liten stund bara. Håll ut så kommer pannkakan!
Blir inte lika fluffig som när man bakar på ägg, men gör ett försök till, denna gång la jag pulvret i vatten och vispade och sen hällde jag det i de övriga ingredienserna i en rinnande stråle. Förra gången blandade jag pulvret med alla torra ingredienser får se om detta blir bättre.
 
Nej nu tror jag det är dags för att ta ut kakan. Ganska hög fluffig överst men i botten lite kompakt. Bild nej det blir ignen glömde att batteriet till kameran ligger på laddning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0