Rosa rosor!

Tack min älskade Sture! En bukett rosa rosor stod på byrån i hallen när jag kom hem från jobbet igår. En extra tanke till  mig på internationella kvinnodagen. Så himla sött av honom.
 
 
 
  
 
 
 
Idag är det då Lördag och vi har enbart en pytte disk framför oss+ tvättstugan där enbart två maskiner idag. Varannan vecka har vi stor tvätt+storstädning och denna vecka är då lilltvätt enbart kläder och arbetskläder som används under veckan, under denna vecka sopar jag även golven då och då men dammsugaren och dammtrasan få sanna i skåpet. Använder även den lilla dammsugaren som alltid står framme i hallen p.g.a. allt grus som blir från skorna. Storstädsveckan då dammsugs hela lägenheten+alla golv skuras, dörrlister torkas av, det dammas överallt och badrum+lilla toaletten torkas rent i varje vrå, likaså i köket. Att dammsuga och torka golv +damma varje helg tycker vi inte behövs. Man måste få göra annat på helgerna än städa.
 
Får se vad som hittas på idag då, det lutar åt en slappardag i soffan.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Vilka fina rosor... =)

2013-03-10 @ 10:32:58
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0