PÅSKAFTON!

 
 
Ja vad säger vi då om Lets dance? Rätt att Sofia Wistam och Robinson Robban ligger på de sista platserna. Sen tycker jag att Annette var dålig stel som en pinne, Anna och Jennifer var inget att hänga i gran heller.
Vilka tyckte jag var bäst då? Jo Oscar och Erik. Vilka vill jag ha kvar då? Jo Oscar Zia, Erik Segerstedt, Markoolio, Maria Montazami och Håkan Dahlby. De syntes att de lagt ner mycket och verkligen bjöd på sig själva
Vad säger ni som såg på programmet igår??
 
Middagen igår bestod av grillad kyckling och potatissallad. Lite slöhet men idag blir det mer att laga+baka.
 
 
 
Förberett för kvällen, diskat skålar och glas.
 
 
Godisskålen fylld och även kylskåpet.
 
 
 
Eftersom mamma läser bloggen så vill jag inte tala om vad det bjuds på ikväll. Men till Yvonne kan jag säga att det blir din förrätt som jag fick av dig i veckan. Du vet Isländsk...........
Jag ska baka snart. Vad jag ska baka. Talar jag om imorgon.
 
Vad ska ni läsare äta idag då på självaste Påskafton?
 
   
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas ni kommer att tycka om förrätten lika mycket som min gäst och jag gjorde. Här blir det påskmat i kväll, skall fixa jansson m.m. Glad Påsk, hälsa dina föräldrar!

Svar: Jag hälsar till dem när de dyker upp ikväll, Jansson blir det inte i år vi har gjort lite annat i år mot tidigare år. Allt är kallt utom potatisen
kerstin Persson

2013-03-30 @ 13:22:17
Postat av: Lena

Vi ska grilla korv. Idag hade väl kycklingkorv varit lämpligt;-) men det blir vanlig hederlig.
Nicole fick bestämma mat idag. Sen ska hon äta nämnda sillröra. Lite annorlunda att en 5-åring käkar det.
Ser himla gott ut det ni ska äta.


Svar: Fyndig du är kycklingkorv :)Ja sill hör ju inte till barns favoriter direkt. Min äldsta dotter gillade sill redan som liten och lax, räkor och liknande, men de andra två ratade detta totalt men äter det idag som vuxna. Ha en trevlig påskafton.
kerstin Persson

2013-03-30 @ 14:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0