Operatiobsdags!

Usch snart ska vi åka iväg till Södersjukhuset för min operation. De ringde aldrig igår kväll som de sa att de skulle göra i Tisdags: Vi ringer kvällen innan. Men på pappret står det att hör du inget ifrån oss så ska du vara på avdelningen kl åtta. Så det får väl bli kl åtta då.
 
Krångligt att åka bil dit p.g.a. dubbförbudet på Hornsgatan, Sture är lite osäker på hur han ska åka men det verkar luta åt uppåt Centralbron sen mot söder och sen Folkungagatan, Götgatan ned och  sen Ringvägen. Varför vi tar bilen? Jo för jag får inte åka kommunalt hem och det lutar åt att Sture sitter i caféet och läser och väntar tills jag är klar. Även om han inte väntar så känns det tryggt att han följer med mig dit iallfall.
 
Tog några bilder på mina tulpaner som nu börjar slå ut iallafall de gula fina.
 
 
 
 
 
Nej ska spela lite Panic pepper på King.com så nervositeten minskar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till! Det kommer gå galant... Hoppas du inte känner dig för vimmelkantig efter...

Svar: Tack snälla. Allt gick bra men mådde illa i bilen på väg hem så jag slocknade direkt hemma och sov i tre timmar. Jo vimmelkantig var jag allt efteråt men mest hungrig :)
kerstin Persson

2013-03-11 @ 07:13:39
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah

Lycka till idag.

Svar: Tack snälla. Allt gick bra men mådde illa i bilen på väg hem så jag slocknade direkt hemma och sov i tre timmar.
kerstin Persson

2013-03-11 @ 07:28:39
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0