Ingen lust för någonting...suckar högt!

Känner mig trött och hängig. Orkar inte göra någonting, scrapat lite efter Tracys hämnd men såg genast att känslan för det inte alls fanns där. Vart inte alls nöjd.
Ikväll ska vi göra egen Pizza. Nja vi köper Hönekakor men gör egen tomatsås och lägger på vad vi känner för, har bacon, salami, skinka, svamp och ost hemma. Blir nog riktigt smarrigt.
 
Vet inte vad jag ska gör nu då jag sett hela Tracys hämnd. Kolla lite på tradera efter scrap för en babypojke. Har massor med rosa (köpte till bröllopsbilderna)och scrap till en liten tjej så som nappflaska etc. (tänkte scrapa småbarnsbilder på mina barn, men aldrig blivit av, hann aldrig köpa till en kille då projektet las ned) Ja jag vet tänk genus skit i det blåa och ta rosa. Men nu vill jag ha blått och inte rosa till William för just ni skiter jag i allt vad genus är.
Kolla köpte nyss till priset av 35 kronor köp nu på tradera.
 
 
Nä måste äta lite är vrålhungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0