IKEA!

Idag vill jag till Ikea för att handla fotoramar till korten från vårt bröllop och på lille William. Mamma som har en jättebra skrivare har skrivit ut i formaten 13x18 och 10x15. Enligt min beräkning ska det vara 6 stycken 13x18 och tre stycken 10x15, men ska ringa henne innan för att kolla så det stämmer.
 
Dessa på William i 13x18
 
 
 
 
Dessa tre i 10x15
 
 
 
 
Dessa på oss när vi gifter oss                                                                                                                              
 
 
 
Ska in och ta en dusch först och sen läsa DN och äta frukost. Nej Sture jobbar inte idag så han ska väckas senast kl åtta.
 
Min middag igår bestod av plättbakelser. Sture gjorde en pizza denna dag också fanns ingredienser kvar.
 
 
 
 
 
Det är blåbärssylt och hallon mellan plättarna och så en klick grädde och jordgubbar+hallon ovanpå.
Orkade tre av dessa och då fem plättar i varje hög, nja 2 1/2 blev det för magen stod i tre kanter. Åt upp alla bär som blev över bredvid plättbakelserna. Onyttigt men gott och istället för att göra våfflor gjorde jag plättbakelser.
Nu ska jag duscha sen frulle med DN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0