Bortskämd?

Jag gjorde det! Dammade hela lägenheten+alla videoband och dvd filmer. Man lyfter ju inget tungt och håller inte på att hoppa runt utan står stilla vid stället som ska dammas. Dumt var det väl att jag böjde mig ned för att komma åt lägre partier det känns lite i operationssåren eller sår och sår de har ju börjat att  läka nu. Men det värkte även i ljumskarna och det kändes i benen. Nej nu blir det lugnet resten av dagen. Har även diskat.
 
vad ska jag hitta på? vad ska jag titta på? Man skäms ju när man har så mycket att välja och vraka på och ändå inte vet vad honman ska titta på? Igår började jag se på pang i bygget, men känner inte alls för den idag, såg även En djävuls liv och lustar. Bortskämd kanske man skulle kalla mig när det gäller filmer och kanske man skulle kunna säga att jag borde vara nöjd och inte gnälla över vad jag ska titta på!
 
En film på alla våra filmer med min tråkiga röst i bakgrunden.
 
 
 
Efter att ha sett denna film själv så tror jag det lutar åt någon svensk serie, Tre kronor, nej det var inte så länge sedan jag såg den. Börja om med Skilda världar kanske...ja det tror jag att jag gör. Säsong 10 kommer ju snart ut, men nu börjar vi om från början med säsong 1. Nu vet ni vart jag finns resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0