Tuffingar.

Denna bild hade min dotter Angelica lagt upp på Facebook idag.
 
Visst är de coola båda två William och hon?
 
 
Farmors lille sötnos har blivit en tuffing!
 
Är fortfarande rätt matt och trött och luftrören spökar fortfarande, men jag tror faktiskt det går åt rätt håll...till det bättre. Det känns så iallafall. Snart ska jag ned på gården och boka ett bord vilket man inte får men det skiter jag faktiskt  i. Ska lägga en duk på och spänna fast den så ingen annan tar bordet. Finns ju flera men vissa grannar tar alla bord då de ska ha fest hänt två helger i rad nu vid barnkalas. Man kan inte använda två bord till att ställa alla saker på så att andra blir utan sittplats.
 
Trevlig midsommar på er alla läsare!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0