Tisdag!

Fyra arbetsdagar kvar sen är det semester. Härligt. Verkligen välbehövligt. Igår måndag så slutade jag klockan 15 åkte hem vilade en stund sen middag och en stund i skuggan på gården tillsammans med grannarna. Idag är det då stängningsdags och redan nu är det varmt ute, kommer att  bli en kanondag, men alldeles för varm för att vara i min smak. Blir baljor och vattenspridare för barnen idag med. Tänk om man själv fick springa i vattnet :)
 
Måste kolla om jag har åkremsa i väskan så att jag kan ta mig till jobbet. Ja jag bunkrade upp ett antal innan de slutade att säljas i mars har tre kvar. De kommer behövas under semestern då vi ska in till stan en del och bilen får då snällt stanna hemma.
jag är ledsen att jag itne har något att skriva om just nu, men lite torka i huvudet så ni får nöja er med detta så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0