Söndags morgon!!!!

God morgon på er. Har ni väntat på mig? Här är jag nu och här kommer en drös bilder på min lilla prins, på mat, tomten och övriga som var med igår.
 
 
 
 
Mamma och pappa väntar på maten.
 
 
 
Ta bort fingret Sture!
 
Nu gömmer jag mig.
 
 
Okey då här är jag.
 
 
 
 
 
Måste sova en stund men ät ni under tiden.
 
 
Maten, Grillad flintastek med färskpotatis, sallad, tzatziki, bondbröd, fetaost och vanlig ost. Alltså vanlig och vanlig men hårdost då.
 
  
 
 
 
 
 
Sture sover inte men kollar mobilen tror jag det var.
Eller så fnissar han och då åker ju huvudet upp och ned :)
 
 
 
Mamma vill inte vara med på bild.
Konstigt hon gillar inte när vi gör så här, men hon själv får tydligen göra så.
Såg det först när jag laddat upp bilderna.
 
 
 
Chokladmousse med havtorn och hallon.
 
 
 
 
Babyvakten pep i sin ensamhet på bordet när vi var inne i huset och tittade på de nya stolarna.
Men Sture som stod och rökte hörde den lille.
 
 
Men ta bort blixten farmor och ta upp mig!
 
 
Skönt ingen blixt men fortfarande ta upp mig.
 
 
 
 
Äntligen hajar farmor. Lite nyvaken!
 
 
I pappas trygga famn
 
 
 
 
Skojig gren att leka med. Har gjort ett klädombyte också.
 
 
 
Men wov vad är detta då.
 
 
I pappas morfars famn eller i farmors pappas famn eller i gammelmorfars famn.
 
Undrar hur hans finger smakar, vi provar. Klockan smakade ju helt okey.
 
 
 
Visst är han bara för söt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0