Snart semester.

Denna vecka verkligen sneglar sig fram. Aldrig blir det fredag klockan 18 då mina fem veckors semester börjar.
Igår efter jobbet var vi och handlade lite, bla pålägg och bröd.
 
Kolla in vad för smaskigt jag köpte då:
 
 
 
Underbart goda ostar att ha på macka, behöver inte alls vara till kexen på ostbrickan. Jag brukar ta hårdosten paprikaost och sen lägga bitar med osten Cambozola över med en brödbit underst förstås.
Philidelphia brer man på rostat bröd, hur gått som helst.
 
Vet inte om jag visat den nya som kommit. Mjukglass på tetra. Man vispar upp innehållet hårt ställer det i frysen ett antal timmar, vispar igen och serverar.
 
Choklad köpte vi men den finns i jordgubbe och vanilj.
 
 
Ska nog prova denna i helgen för den har stått i kylen några veckor nu. Kylen börjar ju bli tom nu, den var för full tidigare. Får bli på lördag då vi ska handla på söndag.
Nu ska jag mumsa i mig en härligt god frukost.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0