Semesterdag 1!

Vad säger man en sådan här dag då???? Jo vi kör med att jag har 37 dagars
 
 
framför mig. Fem veckor, fem veckor, fem veckor!!!!!!!
 
vad har jag då gjort än så länge på min första semesterdag undrar ni säkert? Jo dammat hela lägenheten, rengjort lilla toan+badrummet och diskat. Kul början på semestern va? Sen är det en handlingslista som ska skrivas, tvättstugan bokad kl 11 sen ska Sture dammsuga och skura golven. Imorgon ska vi åka och storhandla sen är det bara 35 dagars ledighet kvar.
 
Efter det här inlägget ska jag gå igenom lite mattidningar för att skriva upp vad jag ska baka för bröd nästa vecka+kakor och bullar.
 
Igår var vi ute på gården till kl nio och då passade jag på att fota lite blomster
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
Det kära grodparet.
 
 
Smultron.
 
 
Fråga mig inte vad detta är men vacker är den.
 
 
 
 
Någon som vet namnet på denna växt?
 
Sen min sötnos:
 
 
 
Nu lämnar jag er ett tag, ha en bra dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Astilbe heter den väl.

Svar: Ingen aning därför jag undrar. Är du säker eller?
kerstin Persson

2013-06-30 @ 07:49:10
Postat av: Anonym

Ja.

Svar: Vem är du då som vill var anonym,?
kerstin Persson

2013-07-04 @ 06:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0