Onsdag och hängig.

Godmorgon alla glada! Ni vet ju att jag sov uselt natten till måndag, vaken från kl 02.20. Igår slog det om totalt och jag sov 8 1/2 timme i sträck. Inatt har jag vart vaken mellan 3-4 tyvärr så segare idag. Har en hosta och matthet som inte vill ge med sig. Har följt mig hela veckan och på nätterna piper det i bröstet.
Tror det är en blandning mellan min astma och pollen som är i luften. Men man kan ju inte gå och tro saker hela tiden, så nu sitter jag har och funderar på om jag ska ringa mig sjuk och gå till min läkare för att kolla luftrören. Jag har ju mina mediciner som är luftrörs viggande, men det är slemmet och hostan som jag kanske måste ha något mot. Eller om det är luftrörskatarr eller något liknande som det behövs antibiotika för. Har ingen feber men känner mig så trött och matt och allmänt risig.
Ja ni märker hur jag gör för är jag hemma så dyker jag upp här igen idag, går jag till jobbet så hör ni inget av mig förrän i morgon bitti.
 
Nej nu vill jag äta frukost och läsa Brommabladet. Efter jobbet idag ska vi åka och handla allt inför midsommar ,utom jordgubbarna de handlar vi på torsdags kvällen.
 
ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0