Ny skohylla och olidligt hett ute!

 
Vilken hetta det är idag. Var iväg en snabbis och köpte en till skohylla...jag har för många skor :)
Var verkligen en tropisk kvav värme idag. Igår eftermiddag och kväll spöregnade det, nu gassar solen för fullt. Ett mellanting tack.
Tror jag gör så här snart.
 
 
Nu rasslar det i köket, kan det vara skohyllan som sätts ihop månne? Ni kommer få en bild det lovar jag. Både på den och skorna.
Jag har ju en hel den ballerina skor och de skiftar man ju nu då och då i veckorna så de passar kläderna. Nu står de i en hög på golvet. Vintertid tänker jag flytta in hela hyllan i en av garderoberna.
 
Ikväll blir det rester till middagen blev ju över lite från igår. Inget mig i mot då det var supergott. Har just tryckt i mig jordgubbar till lunch...mumsig värre.
Men jösses varför köpte jag inte en ishink också, när vi ändå var iväg och handlade.
 
 
Viken underbar tanke just nu.
 
Aktion gubben min jag vill fota min nya skohylla...eller vår då.
Med enbart mina skor på. Dock inte all då några står kvar på den första skohyllan precis innanför ytterdörren.
 
 
 
Tjusigt va?
 
Ha en fortsatt bra dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att få ordning på skorna... De grå med rosetter på var söta, var kommer de från?

Svar: Kameran luras lite de är inte gråa utan ljusbruna leopardfärgade skor ormskinn i brunt svart och lite vita kanter. De är från indiska och tyvärr köpta för två år sen. Kolalde förra året om de hade dem igen, men tyvärr inte för de är supersköna.
kerstin Persson

2013-06-02 @ 16:29:48
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0