Midsommarafton imorgon!

Som ni kanske märkte så jobbade jag igår. Men inte idag p.g.a. att jag har en jäklar hosta och känner mig urmatt. Djupt besviken att jag missar midsommar firandet på jobbet idag, men min kropp orkar inte helt enkelt.
Ska ta det så lugnt jag kan i helgen bara slappa och äta gott. Imorgon kommer mina föräldrar över och mammas väninna och gamla jobbarkompis. All mat har redan Sture inhandlat så det är bara att tillaga den.
Det blir bla grillad fläskfile sen hemlighåller jag det andra tills middagen serveras. Blir ingen förrätt som vi först tänkt. Blir för mycket med tre rätters så det blir en huvudrätt och sen efterrätt med kaffe.
 
vad ska ni göra och äta för gott på midsommarafton då?
 
Vill ni se lite midsommar bilder?
 
2009
 
 
 
 
 
2010
 
 
 
 
 
 
 
 
2011
 
 
 
 
 
2012
 
 
 
 
 
Efter att det blev bostadsrättsförening 2010 så har fler och fler flyttat av de som umgicks på gården. Förra året var det bara vi och en familj till samma sak året innan alltså år 2011 och 2012. Tråkigt att det blev så och att det köptes lägenheterna.
Men det finns andra att umgås med och det gör vi också men de har varit borta just midsommaraftnarna.
Hoppas på bra väder imorgon annars dukas det under taket.
Nu blir det liggläge och kall coca cola.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0