Tisdag dag 4 på semestern

Nej om man skulle ta fram en bok av de man inte läst ännu? Har ju en hög som ligger på stolen här inne och några i bokhyllan. Man kan ju inte köpa böcker på löpande band som man sedan inte öppnar upp och läser.
Ingen jag känner för tyvärr, Patrik Sjöberg, Änglamakerskan med Camilla Läckberg, Keith Richards i Rolling stones, sen några till.
 
Nähä vad ska jag hitta på då? Baka? Nej känner  jag inte alls för. Se på någon film. Nej känner jag inte heller för.
Nej vet inte alls just nu men något kommer väl jag att komma på längre fram under morgonen.
 
Åt Matjesflarnet och äppelpaj till efterrätt igår.
 
 
 
 
 
 
 
Knäppte en bild på grillen också.
 
 
Nej nu ska jag äta frukost och sen ska jag gå igenom böckerna igen. Något måste jag ju hitta...gnällfia!
 
Upptäckte att jag läst Änglamakerskan de är böckerna innan jag inte läst, börjat på någon men inte fastnat riktigt i hennes böcker.
 
dessa har jag att välja på nu:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0