Måndags morgon!

Vaknade med ett ryck strax före klockan fem och fullt klarvaken. Vilken underbar morgon!
Igår rensade vi i ordning i landet och vattnade massor på vår torra gård, bla vinbär, krusbär och björnbär, jordgubbar och smultron, de började se lite ledsna ut.
På kvällen lät Sture vattenspridaren flytta runt på gården.
Om ni sett denna solros på Toys a rus köp den inte, den läcker som ett soll och är inte alls så kul som den påstås vara. Vi har provat den förr och då i vårt land, den satt fast bättre där men läckte även där.
 
Vi körde med en vanlig istället.
 
 
 
 
Enkel mat igår korv med bröd och en massa jordgubbar som jag plockade på gården.
 
 
 
 
 
Idag är det då Stures första semesterdag som innebär att sova tills man vaknar självmant. samma sak varje år. Semesterns tristaste dag.
 
Vi ska till Apoteket för att handla lite medicin bla Betapred mina cortisontabletter. Hoppas bara min läkare skickat in ett recept efter jag mailade honom.
Nu ska jag lägga mig för att titta på film.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0