Måndag semesterdag 3.

Gud vad jag avskyr elapparater. Köpte en ny vhs/dvd i juni förra året och nu är det samma fel på den som den gamla. Hakar sig runt hälften av skivan och bara hackar. Hjälper inte med rengöring eller blåsning. Ska en grej för drygt 2000 kronor enbart hålla i ett år? Började redan dumma sig lite i April men nu har väl garantin gått ut om det ens finns något. Vet att det finns billiga dvd-spelare men jag vill även kunna titta på vhs och att ha två apparater är inget jag känner för.
Nä Sture får plocka in den från sovrummet så får vi lämna in denna där vi köpte den och höra om de kan fixa skiten.
 
Vill ni se vår goda middag? Matjesflarn:
 
 
 
 
 
Receptet igen:
 
 
 
 
Jättegott var det och halva blev över så samma middag idag.
 
Visst är den fin denna växt som klättrar i hörnan på ett av husen?
 
 
 
 
 
Jordgubbar och smultron.
 
 
Det finns rätt mycket på gården av dessa bär, ska gå ned och plocka lite under dagen.
 
Nu ska jag kolla lite bloggar och Facebook sen ska jag sätta på en VHS film...suckar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0