Löt 20 Juli 2013!

Vi hade en jätte trevlig dag hos Teddy, Marie och William igår. Vi fick wokgryta som var jättegod och stark alldeles lagom stark.
Vi fikade innan vi åkte hem. men vi börjar från början.
 
Titta jag kan stå på alla fyra.
 
 
Hoppsan men hjälp mig då farmor!
 
 
 
Ops nu hamnade jag på rygg också.
 
 
 
Så där ja.
 
Kan tillägga att han kan faktiskt rulla runt men det var lite för mycket saker runt om för tillfället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jösses vad är det där för skäggig sak???!!!! Vem ha rjag hamnat hos?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska ni får se när jag äter gröt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krama mig farmor!
 
 
 
 
Jaha nu ska pappa helt plötsligt visa att jag vet hur man hanterar en ölflaska.
 
Man gapar
 
 
Sen ska den in i munnen, men så långt kom jag aldrig. Jag fick bara vatten ur en pipmugg innan och efter detta...suck.
 
 
Lunchen vi bjöds på.
 
 
Men jag då?
 
 
Vi hade med oss lite presenter. Bollen var populärast. Solstolen får han nog ha till nästa sommar.
 
 
 
Han vägrade släppa bollen.
 
 
 
 
Bassängen är fylld med vatten. Vill ni veta vad de svarta gummimadrasserna är så får ni fråga. Gissa gärna också.
 
 
 
 
Trädgården med huset.
 
Körsbär, lite sura men de är ju mer sura än bigarråer som är söta.
 
 
 
 
 
Titta farmor vad jag kan hoppa.
 
 
 
Tjohejsan!
 
 
 
Och igen!
 
 
Äntligen fattade dem. Jag vill ju vissa farmor hur jag kan hoppa i min hopp gunga.
 
 
 
 
Jag var visst för snabb för farmor, flera foton blev suddiga+att bara halva mitt huvud syntes.
 
Hon gjorde en film istället :)
 
 
På väg hem stannade bilen i Upplands-Bro, Bålsta. Allt la av hastighetsmätaren alla lampor lyst på instrumentbrädan. Sture kunde inte starta bilen efter han stängt av den allt bara hackade. Efter att ha petat och slagit på det mesta under huven så gick den igång men inte långt vi kom.
Fram till Bro där den totalt vägrar att starta igen. En snäll granne på gården kommer till undsättning, Får igång den med startkablar, men felet ligger i att batteriet laddas ur omgående p.g.a. generatorn inte laddar till motorn, något sådant snackade de om. Bilen står nu i Bro centrum och Sture och Jocke kommer åka dit efter tio idag och försöka få hem bilen sen får felet fixas på Måndag om inte Mekonomen är öppet idag.
 
Innan jag knäppte denna bild sa Sture: det är inte läge för detta nu!  Men jag knäppte en till utan att han såg det :).
 
 
 
Nu ska jag göra annat efter att ha suttit en timme och 20 minuter här och laddat upp bilder, tagit bort vissa, gjort de här inlägget och laddat upp videoklipp på Youtube.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej

Vad söt han är! Kanske får vi träffa dem i helgen.

Katrin

Svar: jaså ska ni dit i helgen eller dom till er?
kerstin Persson

2013-07-24 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0