Lördags kvällen

Tyvärr vart det inte många bilder från igår och inte särskilt bra heller. Vi hade trevligt så jag glömde faktiskt bort kameran. Sen finns mammas väninna själv på en bild och  i kanten syns mammas blus bara...hm hon backade och gjorde en gapande min så det vill väl hon inte att jag lägger upp. Jag beskar kortet istället.
 
Lite bilder iallafall på Sture, mamma och pappa och så Gull-Britt....och maten.
 
Fläskkotlett och ryggbiff bjöds det på. Till det potatis, wokade grönsaker, bea och Mangoraja (mango och curry.)
 
 
Efter blev det fika med tre sorters kakor. Drycken som serverades till maten var vin, öl och kolsyrat vatten naturell och med citron.
 
  
 
 
 
 
 
Eftersom det kom ett par åskknallar på eftermiddagen, dock inget regn valde vi att sitta under tak. Tur det för det kom lite dugg då och då under ca 20 minuter.
 
Hörde av Gull.Britt att i stan hade de fått ett riktigt skyfall av regn...på söder. Så det var väl därifrån åskan hördes.
 
Nej ska väcka Sture nu själv sov jag till 8.15 idag. Vi kollade på filmen fåglarna innan vi somnade igår och den slutade vid 12 så sent var det ju inte.
 
Höres!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0