I am back med Örebro!

Fasiken också. Min underbara husläkare Niklas Söderqvist har slutat. Ville få Betapred inringt. visst det får jag men av en annan läkare. Det var Niklas som hjälpte mig med undersökningarna för astman. Han som alltid varit så himla duktig och lyssnande.Den bästa läkare jag någonsin haft, man fick den hjälp och förståelse man behövde.
Någon som läser bloggen och vet vart han börjat jobba istället. jag byter vårdcentral direkt bara det ligger i Stockholm.
 
Igår var vi i Örebro. Vi vistades mest i Wadköping, underbara  små gator och söta hus att vandra runt omkring i.
Vi var även uppe i Svampen och jag var utomhus och fotade. Tänk med min höjdskräck.
 
Första stoppet var för frukost klockan nio.
 
 
 
 
Andra stoppet Stadsparken med Wadköping i kanten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sture vid den berömda livbojen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kronbloms kök.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man måste hålla tungan rätt i munnen när man pimplar, annars blir det så här galet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
Svampen
 
 
 
 
 
 
 
Lite grå dassigt just när vi var här men ni får se en film också.
 
 
 
Lunch/mellis på vägen hem +glass och bullar och kaffe lite senare längst vägen dock inga bilder på det senare.
 
 

 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej!
Vilken Vct jobbade din läkare Niclas Söderqvist på?
Maila gärna mig!
Mvh.
Lollo

2013-11-20 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0