Bilen och en massa meninglös skit!

Fortsättning om bilen.....  Sture lämnade in bilden där vi alltid lagar våra bilar. Han som jobbar där beställde delen som behövdes med bud, den kom vid lunch och bilen var klar klockan ett. Supersnabbt, superbra service och en superbillig verkstad. Allt kostade 1300 kronor.
Felet då...jo en mojäng med kol i som sitter mellan batteriet och generatorn, utan den så laddas inte batteriet och då går ju inte bilen.
Så summan av kardemumman blir då alltså att Sture jobbar idag och hans semester är alltså slut.
 
Jag har nu två veckor kvar och vet inte alls vad jag ska hitta på...suckar. Är inne på bloggarens Maries vinbärskaka med kardemumma. Men Sture gillar ju inte vinbär iallafall inte de röda så då känns lite meninglöst att baka just den. Men det irriterar mig när jag vet om att det finns massor av röda vinbär kvar på gården att plocka.
 
Har även en hög böcker kvar att läsa och tre nya som kom förra veckan, har börjat på en men känner inte för att läsa heller.
 
Känner inte heller för att blogga så varför jag sitter här och skriver meninglös skit vet jag inte...suck.
Får ingen respons på vare sig det är skit eller inte...suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0