FREDAG!

 
Vad mer behöver man säga när man vaknar en timme innan klockan ska ringa? Slutar halv fem idag och tänker ta med mig frukosten till jobbet och äta där. är jättehalt ute ringde Sture om nyss så det är bäst att ge sig iväg i tid, tågen vet man ju aldrig med och inte bussen heller. Kan ju gå från tuben till jobbet tar enbart tio minuter men inte i denna halka tack!
Ikväll ska vi äta Revbensspjäll som Sture glaserar först med en rökig marinad till det blir det Moberg. Lite festligt ska det ju vara när man fyller år.
 
Tycker det står spaneribbs men det ska stå spareribbs, men jag är oskyldig.
 
 
Tänkvärda ord som jag hittade på Facebook:
 
 
Det stämmer ju faktiskt eller hur?
 
Slängde just en blick på mitt scrapbooking skrivbord, det är nog dags att börja med våra bröllopsbilder och Williams album. Nu har jag massor av grejor att använda.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0