Onsdag!

Nu fungerar statistiken igen, Var något fel för alla hos blogg.se.
 
Vad tycker ni hittills om Julkalendern. Jag tycker den verkar bra efter bara tre avsnitt. Ska bli spännande när de landar på jorden, förhoppningsvis idag.
Kanske inte något för de allra minsta, lite småläskig ibland. Jag älskade böckerna om familjen Hedenös som liten.
Jag försöker följa kalendern varje år men ibland är det riktig skit och då ser jag inte på den.
De bästa enligt mig är, Barnen i höjden, Teskedsgumman, Trolltider, Mysteriet på grevehom ettan, Sunes jul och Albert och herbert. Många har varit riktig trams och larv som bara gjorts utan tanke bakom.
Som Julius Julskötare som skrev ihop på två månader och var ren skit, det finns fler så som stillbildskalendern om Maria.
 
Idag är det då Onsdag och dags för stängning igen. Dillar inte  alls dessa långa dagar, för man är så himla trött och seg på eftermiddagen. Måste gå något tidigare för att ladda på mitt Sl kort. Jag har ett eget signerat kort med Willians bild på.
Nej detta blir itne mycket mer så ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0