Nu är julen över!

Jag tror jag blir tokig snart. Vaknade igen klockan fyra imorse. Spelar ingen roll när jag somnar på kvällen, ändå så vaknar jag tidigt.
Har ägnat mig åt att skriva en lista till nyårsmiddagen det blir Isländsk räkcocktail till förrätt och fläskfile med champinjonstuvning och potatisgratäng med vitlök.
Har inte funderat på någon efterrätt då jag tror man blir rätt mätt på huvudrätten. Men kommer jag på någon lätt efterrätt så blir det den också.
 
Ni läsare kanske har någon bra ide på en lätt efterrätt eller en som inte är alltför tung?
Snälla kom med idéer nu.
 
Igår åt vi då saffranspannkaka till middag. Mådde faktiskt illa efteråt, kanske det beror på att jag åt för mycket, men det var så väldigt gott.
 
 
 
Tack för receptet Yvonne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0