Lördagsmorgon!

Lucia gick jättebra och barnen var så jätte duktiga. Föräldrarna var nöjda även om vissa gnällde över skitsacker. Inga nämnda saker eller personer.
Sen hade vi då APT först hela stugan tillsammns där vi pratar och fattar gemensamma beslut. Efter det var det egen tid på vår avdelning. Men då fick en pedagog en kraftig allergichock så vi fick tillkalla ambulans. Allt gick bra då hon fick 12 betapred tabletter och snabgt mådde bättre.
 
På torsdagen var det då julbord, har inte mycket bilder men kan bjuda på två fat med efterrätter, ostar, frukt, chokladmoússe, morotskaka mm mm mm. Åt innan en massa olika sillar, lax och goda röror.
 
 
 
Vi hade trevlig och magen stod i fyra hörn, även dagen efter, åt knappt något igår och enbart lite fil till middag.
 
Har varit runt och fotat lite julstämning här på morgonen. Då upptäckte jag att min mini orkide har fått knoppar den som jag alltid glömmer att vattna. Den lever i något som inte kan kallas jord utan en kruka med rötter och några duttar sandig jord :)
 
 
 
Trotts att bilderna är suddiga så ser ni väl knopparna?
 
Lite julstämmning.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta frukost!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0