Lördag tre dagar kvar till jul.

Vad fasiken också...vakbade kl 04 och kunde inte somna om. Så idioten Kerstin har nu plockat i ordning här hemma, dammat och nu sitter jag här dötrött.
Klockan åtta så kommer vi att hänga på låset till City gross, sen tvättstugan klockan tio och sist så är det glasbutiken som gäller. Sen ska jag sova fram tills middagen :)
Just det 17 dagar, 17 dagar, 17 dagar!!!
Ledig i 17 dagar!!!! Urskönt, det behövs verkligen efter denna höst.
 
Jag hoppas verkligen att en person inte kommer igen efter sin svacka. Grymt men hen är inte rätt person på rätt plats. Mycket är dennes fel att det varit så tungt för många under hösten. Men nu ska jag fokusera på min ledighet. Imorgon ska vi fira lilljul hos sonen med familj, har en drös med klappar till William som nu bara ska slås in. Ska fota dem så ni får se dem, men tyvärr inte förrän senare då han måste få dem först. Kanske sonen kikar in här och jag vill att de först ska se innehåller imorgon.
 
Nej om man skulle läggas sig och vila en timme och sen göra sig i ordning för avfärd mot City gross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0