Handlat!

Vi stack iväg för att handla ingredienser till saffranspannkaka jag ska göra till helgen.
Men en snabbis på Rusta hinner man ju alltid med.
Jag vet att det inte är mellandagsrea ännu, men rean hade iallafall börjat på Rusta.
 
Medan andra handlar kläder på rean så handlar jag tomtar och andra julsaker på rean.
 
Dessa köpte Sture.
 
 
Halva priset enbart 74 kronor.
 
 
 
24 kronor också halva priset.
 
 
 
Enbart 19 kronor.
 
 
 
En tia för bokstäverna.
 
  
 
 
Den här skulle jag vilja ha, en svart helst.
 
 
 
 
Vill ha denna fast större med svarta och lila kulor i.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katrin

God Jul!
Önskar
Siverotarna

Svar: Detsamma till er tre!
kerstin Persson

2013-12-24 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0