GOD JUL!

 
En riktigt god jul på er alla! Tänk det är julafton igen och den tolfte jag och Sture tillbringar tillsammans.
 
 
Igår såg vi på Så ska det låta som vi spelat in. Lite tråkigt tema med nästan enbart julsånger. Förra avsnittet var urkul, detta var lite sämre. Jag ville ha sett mer av Peter Zettman och Peter Harrysson, inte så lite som de var med. Vi spelade även lite spel. Men strax över 22 så bestämde vi för att bädda upp sofforna och lägga oss med lite gott och se på en film. Då hände det här. Ja jag vet att jag är grym då Sture fick ännu mer ont i sin korsrygg än han hade innan.
Men det såg så kul ut när han låg fast där under.
 
 
Hade kameran på inställningen mat och då blev det genast ännu mer kul. Julskinkan fastnade i ugnen när luckan åkte igen. När jag sa dessa magiska ord så kunde jag inte sluta skratta, tårarna började tom att rinna.
Men lugn jag hade hjälpt älsklingen loss först. Det konstiga var att Sture skrattade inte med mig. Jag förstår inte, har han ingen humor.
Eller är det jag som inte har det? Lite rå humor kanske jag har ibland.
 
 
Men medge att det ser kul ut när han ligger där under. Nähä inte det. Ni har heller ingen humor.
 
 
Ha ha jag vaknade inte innan 04 idag utan så sent som klockan 04.30. Vet itne vad det är med mig jag somnade ju först klockan 24 igår. Det blir att lägga sig efter julkalendern som vi ska se klockan 10 idag, Sen komemr Astrids jul i en timme, till det smaskar vi i oss en god julfrukost.
 
 
 
 Jag har tänt ljusen denna tidiga morgon så det blir lite juligt då snön lyser med sin frånvaro tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer in här senare och lägger upp bilder på vår fina goda julfrukost.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haha Kan ju också vara en stor hamburgare med kött emellan, fniss! Förstår att du skrattade! Hoppas han fick lägga sig i en skönare säng sedan, det där såg inte så skönt ut!

Svar: Nä vi sov i vardagsrummet men han tog upp ryggstödet så att han inte hade det över sig :)
kerstin Persson

2013-12-25 @ 11:08:53
Postat av: Yvonne

Fniss, ja det hade inte varit skönt att ligga så där en hel natt!

2013-12-25 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0