Fredag!

Redan Fredag och dags för stängning igen. Klockan skulle ringa klockan sex först, men vaknade en timme tidigare. Kanske för att jag somnade strax efter nio igår, var jättetrött.
Vill ni se min nya plånbok?
 
Här:
 
 
Jaha vad är det för märkvärdigt med den då undrar ni säkert.
 
Jo det är så att ingen i hela världen har en sådan plånbok som jag :).
 
 
Förstår ni nu då?
 
Ikväll ska Sture hämta ett paket till mig. En Julklapp till William. Tyvärr kan jag inte visa den här inne. Inte för att William skulle kunna se det. Men hans far kan ju kika in och jag vill inte att han ska veta vad det är heller. Har även en kasse i båtrummet full med oinslagna klappar till William. Har köpt lite då och då när jag sett något ute.
Men nu ska det bara ned en sak till i kassen, hemligt det också än så länge.
 
Nej ska nog ta och äta lite frukost och läsa dagens DN.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0