Dagen innan nyårsafton!

I Lördags när vi skulle åka till ica Maxi i Solna åkte vi förbi scandic bankens nya fula hus som ligger strax innan Ica maxi.
 
På långt håll ser det ut som en sådan där stor plastig lyxkryssare med balkonger och stora glasade fönster, ja ni vet vad jag menar. Ingen vacker syn detta hus inte:
 
 
  
 
Kanske man skulle bli arkitekt. För idag kan de då inte rita hus.
 
Middagen igår:
 
Taccos!
 
Salladen och köttfärsen finns inte med på den övre bilden.
 
 
 
Verkligen gott var det.
 
Nu ska jag ta en dusch och sen slänga i mig någon smörgås.
 
Igår skrev jag att vi åt mellis när vi kom hem men glömde lägga ut min bild på mitt mellis.
Här är den:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0