Uppe i ottan!

Jaha nu sitter man här denna tidiga söndagsmorgon och suckar över att helgen snart är slut. En ny vecka står för dörren och ett APT på torsdag. Kvällsmöten är väl aldrig roliga, men att ha dem sommartid är uselt, då man vill vara ute och ta vara på den korta varma och ljusa årstid vi har.
 
Vi grillade igår, korv med bröd tillbehör räksallad och majonnäsgurka.
Sen satt vi ute med grannarna tills klockan var 21.30. Var en skön kväll, inte alls kallt och ingen blåst eller regn. Tummen upp helt enkelt.
 
Kom ni ihåg dopinbjudan som sonen skrivit fel efternamn på? Det som hamnade hos grannarna under oss p.g.a. att hon har det efternamn som jag hade tidigare.
Mitt gamla efternamn skrev han senil som han är. I tisdags morse mailade jag honom om tid och plats för dopet. Skrev även att grannarna under inte kommit hem och kortet legat hos dem i två veckor.
När jag kom hem från jobbet låg kortet i brevlådan, grannarna hade äntligen kommit hem. Dagen efter så låg ett kort till från sonen med nu rätt efternamn på. Nu ha jag två kort.
Mamma om du fortfarande inte hittar ditt kort så är det på Lördag klockan 14.00 i Tärna kyrka i sala.
 
Ni kan få de framsidan på kortet då deras adressuppgifter och nummer står på baksidan.
 
Farmors ängel:
 
Lite suddigt då jag förstorat det.
 
 
En härlig och go liten kille.
Nu har jag annat att göra så ha en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0