Tuggummiseg!

Godmorgon. Inatt har jag sovit 9 timmar i sträck efter att ha sovit uselt i tre nätter, vaknat vid 03-04 och inte somnat om igen. Så idag känner jag mig alldeles mosig i skallen.
Har precis gjort frukost och fortfarande känns det som om jag sover.
 
Minns ni att jag berättade att min läkare Niklas Söderkvist slutat på vår vårdcentral? Nu vet jag vart han finns och har nu på morgonen skickat efter en listningsblankett från den vårdcentralen.
Han är den bästa läkaren jag någonsin haft. Lyssnade, sa inte bara virus utan kollade verkligen upp med prover och tom röntgen en gång. Hittade vad som var fel på mig bla min astma. man kände sig väl behandling och kände att man var i goda händer.
Nej honom vill jag fortsätta att gå till.
 
Min frukost:
 
 
Nej jag har en del att pyssla med innan jag sticker till jobbet. Allt går i slowmotion idag...suck.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Var flyttade han då?

Svar: Samma område som jag arbetar i 30 min resa
kerstin Persson

2013-08-08 @ 18:21:01
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah

Skönt att det ligger "rätt" till för dig då...

2013-08-09 @ 16:01:41
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Chansar här. Jag letar förgäves efter min läkare Niklas Söderkvist. Han var såå bra. Vart hade han flyttat någonstans. Kan gärna resa dit!

Svar: Han flyttade till Åkermyntan och då listade jag mig där. Sen när jag behövde en tid så sa de att han slutat där också och de visste inte vart han flyttat. men försök att ringa dit så kanske man får prata med någon som vet. Han var bäst. Får du veta vart han jobbar så hör av dig här igen.
kerstin Persson

2014-08-20 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0