Semester dag 37 den sista.

Suckar högt! Nu är den här Söndagen dagen innan man ska börja jobba efter semestern...suckar högt!
Känns inte alls inbjudande att jobba i morgon, vill vara ledig längre.
 
Hade en trevlig kväll igår igen men tyvärr inga bilder från den. Vi grillade egen gjorda hamburgare sen bjöd grannarna på choklad mousse med grädde och blåbärsrulltårta.
Jösses vad mätt man blev. satt ute till strax över tio igår sen gick vi upp och kastade in en DVD spelaren som man som man snart somnade till.
Vaknade sen fem åt frukost, läste DN och satt på en film, somnade vid sex och vaknade tio över nio. Ja jösses så man kan sova.
 
Såg ni min nya Header? Snälla skriv vad nu i tycker. Skulle vara kul att veta. Så jobbigt kan det ju inte vara att plita ned någon mening eller två om den.
 
Tog två bilder på dagen igår på solrosen som slagit ut, en humla satt och gottade i sig nektar mitt i den.
 
Fina va?
 
 
 
Nu ska jag göra ingenting.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Nya headern är fin, men nu skulle du behöva ändra bakgrunden så det passar bättre ihop ;) min åsikt bara...

Svar: Jo jag vet, men det är den enda bland de färdiga som jag gillar. Så den får vara kvar. Bubbelgum heter den :)
kerstin Persson

2013-08-04 @ 12:42:46
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Lena

Headern är jättefin. Den var bra gjord tycker jag.

2013-08-04 @ 15:22:35
Postat av: Celine Naminah

Ser vad Marie skriver och nickar gillande och håller med...

Är du verkligen helt säker på att du inte vill iaf ändra färgerna på designen du har? Göra den mera personlig?

Svar: Just nu får den vara så där, vet inte alls hur jag vill ha den just nu. Men har du några förslag får du gärna göra något prov om du vill och sända mig. Men sådant kanske tar tid, är itne alls kunnig i detta.
kerstin Persson

2013-08-04 @ 23:01:25
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah

o, sådant tar tid... Men ja kanske testar senare... Vi får se. =)

2013-08-05 @ 18:34:25
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0