Nu header snart.

Snart kommer en ny header upp som snälla duktiga Celine har gjort till mig. Jag fattar noll när det gäller sådant. Hon gjorde även den som jag har idag.
Jag har valt en av de fyra hon sände till mig och den kommer nog upp över dagen.
 
Jaha annat då? Jo vi grillade igår och åt ute en varm och skön kväll satt ute ända tills klockan blev strax efter 22.
Idag ska vi grilla hemgjorda hamburgare, första gången vi gör egna men det blir nog gott. Lovar att ta lite bilder ha rju8 varit dåligt om det i bloggen på sista tiden
Men jag har helt enkelt inte varit på humör för att fota, börjar ju jobba på måndag och skulle behövt ha några veckors semester till.
 
varför rasar sommaren och semestern iväg så fort? Varför kan man inte enbart jobba fyra dagar i veckan, tre dagars vila skulle göra att man hade mer ork och kraft för att arbeta, mer energi och glädje. Eller hur?
Nej inför fyra dagars vecka istället för alla. Bra ide Kerstin du skulle bli politiker :)
Nej nu är det frukost, dusch och ned på gården för ogräsrensning!
Men jag kör nog bokläsning istället.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Här har du den gamla headern om du vill ha den kvar. http://i1089.photobucket.com/albums/i359/Maskrosdesign/header-hillsmother-2010.png

Svar: ja den kan ju vara kul att ha kvar. tack ännu en gång för hjälpen.
kerstin Persson

2013-08-03 @ 17:57:17
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah

Bara kul att du blev nöjd. =)

2013-08-04 @ 17:54:30
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0