Lite fler bilder.

Livet är härligt, man är inne på sin fjärde jobbvecka efter semestern och den anda veckan med att ensam vara på avdelningen.
Första veckan hade ju en semester den andre sjuk. Igår gick den som hade semester min första vecka hem då hon mådde dåligt. Kvar idag är jag och en vikarie.
Är alltid jobbigt att vara ensam ordinarie på en avdelning. Men det kommer att gå man får justera om lite.
 
Till en anna sak, var gör jag uppe nu? Jo vaknade klockan 20 i 5 och kund icke somna om...suck!
Men fick två bilder från syrran igår och ett antal av min mor och här kommer de.
 
Från syrran
 
 
 
Från min mor
 
Gudmor och Gudfar innan dopet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min dotter Angelica och hennes sambo
 
 
 
 
Nu ska jag göra annat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0