Innehåller inget!

Ni bör inte fortsätta att läsa för detta inlägg är totalt meningslöst att skriva och tomt på innehåll.
 
Det är tyst ute denna lördagsmorgon. Första lediga dagen efter att man börjat jobba igen efter semestern.
Har inte gjort något alls utom att suttit här och surfat runt bland bloggar, Facebook och annat onödigt.
Jag borde ta vattenkannan och vattna mina blommor de ser inte alls för glada ut.
 
Kolla själva:
 
 
Men inget händer, tiden bara går. Jag strosar runt på måfå, knäpper några bilder. Är usel på att fota just nu och ge er lite bilder, är även usel på att blogga.
Bjuder på lite skit bilder från mitt hem och lite slarvig text som är totalt meningslös för er att läsa.
Men måste ju visa att jag lever, jag finns här fortfarande även om det är total torka med bilder och torka i skallen där texter brukar flöda.
 
Böckerna som jag läste under semestern. Totalt meningslös info för er.
 
 
Mitt skrivbord där nu allt från vårt bröllop ligger klart för att scrapa. men inget händer hos mig.
 
 
Minns ni mina Tintin bilar? samlingen är ju komplett så nu gäller Volvo bilar från samma firma.
 
 
Mina miniatyr skåp och lite dockor allt detta i vårt sovrum.
 
 
 
Kanske man borde öppna video butik...tre bokhyllor till finns ju med filmer men där står jag+att en kikar fram lite på höger sida av bilden.
 
 
Tre smaker på oljan
 
 
Saker vid spisen som är ett måste.
 
 
Mina söta troll köpta i Gränna 2008 står på hurtsarna i hallen.
 
 
 
Smegol.
 
 
Foton på min son Teddy och min svärdotter Maries bröllop+mitt underbara barnbarn William.
 
 
Min älskling...han står på byrån i hallen.
Alltså inte så att Sture brukar ställa sig på byrån om ni nu trodde det. Utan hans foton står där.
 
 
Jag skrev ju det...ni borde inte fortsatt att läsa.
Ett totalt meninglöst inlägg utan innehåll och en drös meningslösa tråkiga foton.
 
Innehöll enbart meningslöst vetande.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0