I am back!!!!

Kerstin issss hooomeee!
 
Wow lite Shining var det här!
 
Lite mat i veckan börjar vi detta inlägg med!
 
Snabbmat MC Donalds.
 
 
Hemmagjord klyftpotatis och fläskkotlett med färska smörstekta kantareller köpta på Värmdö.
 
 
Superduper gott.
 
Veckan har då rullat på och man har kommit in i arbetet igen, känns som om semestern man hade är långt borta.
 
Idag har jag varit lit kreativ på morgonen och jobbat hemifrån:
 
 
På måndag morgon ska jag plasta in dessa på jobbet och sen ska de upp på väggen i hallen på vår avdelning.
Visste ni att när ni tänker eller om ni tänker: Åh idag har barnen bara lekt. inte gjort en massa aktiviteter.
 
Så då vet ni till nästa gång när ni tänker detta.
 
Idag har vi bara lekt innehåller massor som ni ser.
 
Andra avdelningar har denna uppsatt och jag tycker den verkligen visar hur mycket bara lek kan innehålla.
 
Annars då. Inget särskilt har hänt som är intressant att pränta ned här inne. Men idag ska vi grilla, man får ta var på de sista chanser man har nu. Blir lite lätt bara, korv med bröd och gurksallad+räksallad. Lite iskall läsk och sen lite vin och öl till efterrätt :).
 
Nu ska jag äta en väldigt sen frukost.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0