dag 1 efter semestern

Det blir en liten snabbis idag när det gäller inlägg, då jag snart åker iväg till jobbet.
Grannarna vi brukar umgås med dotter var inne på Pride och såg tåget i Lördags. Hon hade sminkat sig japansk minns inte vad det kallas nu men såg jätte balt ut.
Vill ni se?
 
 
 
Jag tycker det är tufft när man vågar sticka ut.
 
Sovit uselt inatt, somnade först närmare klockan 24 och vaknade 03 och kunde inte somna om...suckar. Är jättepigg nu....skämtar fattar ni väl!
Fick för mig att jag glömt larmkoden till jobbet allt bara snurade i skallen. Klockan 23 väckte jag Sture för då hade jag sprängande huvudvärk. Jag surrade om koder ochh larm och han säger. Men ni har ju....minns du inte att ni ändrade så här....
Jo visst nu mindes jag allt och egentligen visste jag dessa siffror men allt bara rörde till sig.
Nej nu är det dags att försöka göra sig något sådär vacker :)
Första dagen efter semestern...suck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0