Bläääää!!!!!!

Hm...glömde ni bort att ringa mig p.g.a. kortspelet eller att ni blivit lite senila?
Här ringer man upp sina föräldrar och de lovar att ringa tillbaka för att de spelade kort. Hm...ingen ringde tillbaka igår iallfall. Vi gick upp från gården och såg Idol sen var det sängen direkt.
Därför undrar jag nu hur ni kunde glömma lilla mig? Kortspel eller senil?
 
Jag sitter nu här denna morgon och är otroligt grinig, känner inte alls för jobbet idag. Är trött, känner mig hängig och sängen ser väldigt lockande ut.
Trots att jag som vanligt tvättat mig i iskallt vatten och sköljt ansiktet flera gånger så att jag nu ser ut som en röd gris  så har det inte hjälpt att gnugga bort tröttheten från mig.
 
Måste gå om en timme och innan dess ska jag ha ätit och gjort mackor till jobbet eftersom jag stänger idag.
Men jag blir bara sittandes här inget händer. Suck...vad seg jag är.
 
Sen kom jag på igår att jag måste köpa ett kort till dopet också och omslagspapper till paketet, när ska jag hinna det eller göra det då? Nja det räcker med kort för papper har jag ju hemma som gott och väl duger.
Sorry det är bäst att ni drar vidare för här inne är det inget vidare kul.
Jag drar också!
 
Blä trista dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0