Ut ur Eu!

Ja jag säger då det! Vad har EU gett oss mer än att ha kostat oss mängder med slantar. Först ska de ta snuset, sen får de fredspriset och nu är de på vår salmiak men där fick de backa.
Välj vilken som är lättast att läsa höjden eller bredden.
 
 
 
Tur att vi röstade nej till Euron, tycker vi ska rösta om utträde ur EU också. Varför inte nu har ju svenska folket fått sett hur det är att vara medlem. Det tjafsar ju om att Euron röstningen ska göras igen varför då inte en omröstning om att vara med i EU. Kan lova att det blir flest röster på ett utträde.
Ett enat Europa tycker att jag hört det förut, men det fanns en skillnad mannen  från förr ansåg att vissa folkgrupper inte hörde hemma i detta enade Europa. fruktansvärt!!!!!
Går väl inte att göra en jämförelse egentligen, men de som bestämmer i Bryssel vill ju bestämma över övriga länder och förbjuda vissa saker, så som snus, salmiak halten etc. Låt Sverige bestämma över sig själva istället, nej EU är inget för bla pga om det jag skrivit men det finns fler anledningar.
 
Om snuset:

Sverige och Danmark har hittills haft undantag från EU:s snusförbud. Men i slutet av juni skickade EU-kommissionen en skrivelse till danska regeringen om att försäljningen av lössnus måste stoppas.

Nu viker sig Danmark och lovar att införa förbud före mars 2013.

Och enligt riksdags­ledamoten Kenneth G Forslund (S) bör de sven­skar som ­inte tidigare tagit hotet mot prillan på allvar tänka om:

– Man får nog faktiskt ställa in sig på att EU verkligen är ute efter snuset.

 

Min frukost idag bestod i två varma mackor:

 

 
Till det drack jag iskall jordgubbsdricka.
tagit min antibiotika också och hostmedicinen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0