Tack Ica kuriren!

Tack Ica kuriren för eran service. Mailade dem i Söndags om jag kunde få köpa nummer 40 av dem, kl 9.30 på Måndagen hade jag ett mail från dem. Där stod att de sänt tidningen till mig. Idag damp den ned i min brevlåda. En nätvän eller vad man ska kalla henne är med där i. Har känt henne sen Lunarstorm tiden och följt hennes resa både innan och efter operationen. Nu hade de ett reportage om just henne och, viktnedgången, operationen som jag ville läsa. Marie får en ny smal klädstil står det under hennes bild
Tackar Ica kuriren för deras enorma service och jag behövde inte ens betala för tidningen.
 
 
Så nu ska här läsas!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Tävla i min blogg

Underbart! Nu har jag tack och lov fått numret av Marie, men vilken adress mailade du till? Kan vara bra att ha för framtiden. =)

Svar: Gick in på deras hemsida och tryckte på kontakt och jag mailde till denna:[email protected]
kerstin olsson

2012-10-21 @ 23:56:00
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0