Söndags morgon!!!!

Fel att Bagge åkte igår. I pudelrocken var han sämst....kören sjöng alldeles för pipigt så det blev falskt på flera ställen, Hoffstens och Bengans körer glänste där och Puttes var bara okey.
I egna vald låten så glänste Bagges, Hoffsten körer  och Bengans var okey medans Puttes kör var usel. Putte glänste aldrig så därför skulle han åkt. Har hållit på bagge hela tiden och Hoffsten...så nu håller vi tummarna för Hoffstens kör.
Vad säger ni läsare vilken kör håller ni på?
 
En liten middagsbild från igår. Gissa vad det är?
 
 
Rösten är bättre men känner mig tung i kroppen och hängig, hostan är bättre men jag får upp massor av grön/gult slem och snyter i samma färg. Ledsen för att jag skriver om det här, men det är så här mitt liv ser ut just nu. Är livrädd att jag ska få tillbaka det jag hade i vintras, men då gick jag och jobbade med feber och en lunginflammation på tredje dagen med antibiotika, trotts att jag var ordinerad vila och hålla mig hemma.
Så någon segdragen förkylning är det.
 
Vad knäpp jag var som inte köpte ramar på Brisak till mina nya Rolf Lidbergs vykort, nu får jag vänta med att hänga upp dem på väggen.
 
Nu ligger de bara så här på bordet och skräpar.
 
 
 
Minns ni hjärtat jag köpte igår? Det hamnade bredvid bonaden i sovrummet, den hängde över sängen förut.
 
 
 
 
Verksamhet på mitt nya skrivbord.
 
  
 
Kolla vad som låg i nya godisasken. jag får rysningar bara att se på den trotts att det bara är godis.
 
 
 
 
Jag avskyr spindlar även godisspindlar. Skulle aldrig kunna stoppa denna i munnen tex. Jag får rysningar bara av att titta på dem. Därför är jag otroligt stolt över att jag lyckades ta en närbild på denna på Universeum i Göteborg 2011.
 
 
Bland det värsta jag gjort faktiskt. men bilden vart bra inte ens suddig fast jag rös i hel kroppen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0