Solig Lördagsmorgon!

Allt har ordnat sig så nu kan man bara njuta av helgen som ligger framför en!!!!!
 
Har ni tänkt på det här att blogga...alltså ni som gör det? Att man känner press att skriva varje dag för att man har en hel del läsare som vill läsa ens blogg? Men jag har kommit på att varför känna press när inte läsarna känner press på sig att kommentera? Är väl lite som att ge och ta det här med bloggandet.
 
Jag har denna vecka haft totalt bloggtorka och varit urseg och det har varit skönt att gå upp på morgonen utan att pränta ned ett inlägg. Eller behöva pränta ned ett inlägg. För jag behöver inte det. Det behöver inte skrivas varje dag. Utan nu tänker jag enbart skriva när jag känner lust för det. Precis som ni läsare gör...kommenterar när ni har lust...dvs aldrig :-).
Ser ni smail gubben? Riktat enbart till er som känner sig skyldiga!!!!!!!!
 
Idag är det en solig dag men enbart 0.6 grader. men blåsten har som tur är lagt sig. var ju svinkallt tack vare den igår. Vi var ute 1 1/2 timme på förmiddagen och gick in kl 10 för då frös barnen ordentligt. Sen gick vi även ut en timme på eftermiddagen efter mellis. Skönt men kallt.
Så här ser det ut hos mig:
 
 
Har hunnit med en hel del idag, detta står på Facebook:
 
Satt in räkningarna...check!
Plockat i ordning tvätten...check!
Ordnat paketen som ska skickas iväg...check!
Skrivit handlingslista...check!
Diskat...check!
Gjort i ordning kaffebryggaren till Sture...check.
Tagit...medicin...check!
Sovit ut... hm...NOT!
 
Nu ska jag äta frukost men bjuder på två bilder som kanske för tankarna till Halloween!
 
 
 
Bu på er nu drar jag till frukostbordet!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0