Moussaka!

Aldrig får man vara riktigt frisk. Nu har jag fått svamp i munnen också, antingen av symbicort då jag slarvat att skölja munnen efter användandet eller av av antibiotikan.
Har mailat min läkare så att han kan höra av sig till mig och kanske ringa in ett recept åt mig.
Suck säger jag bara. Men hesheten nästan helt borta, hostan likaså förutom en massa slem när man väl hostar.
Så man får se det positiva i det hela.
 
Middagen igår Moussaka:
 
 
Så saftig, krämig och god var den.
 
Men hallå den var väldigt het:
 
 
Ho ho kom ut ur dimman!!!!
 
 
Så där det var bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nej fy för svamp i munnen och ändå påminde jag dig om att det var viktigt att skölja munnen. Jag har gjort det varje gång för jag har målat upp en bild av stora fula svampar som växer ur munnen om jag inte sköter mig! Krya på dig!

Svar: Ja det gjorde du och tänkte som du och sköljde noga noga. men så glömde jag det i ett par kvällar. När man tagit dosen så kom något i mellan direkt efter och så glömdes det bort.Sen ringde aldrig läkaren igår, det brukar han alltid göra när man sänder mail. men läkarintyget fick jag där det stod att jag var helt sjukskriven från 2012-03-19-2012-10-21. 03-19????? Sen mindes jag att det var sista gången jag var sjukskriven då jag tappade rösten. jag var sjukskriven fram till 2012-03-19. Måste ringa på Månda gocj få rätt datum 2012-10-16
kerstin olsson

2012-10-19 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0