Mardrömmsnatt!

Usch vilka mardrömmar jag haft inatt. Var alldeles svettig när jag vaknade och håret det stod på ända!
Fruktansvärda var de. Nej inget från den där hemska filmen Hostel som många la in kommentarer om. Utan det här var bara rörigt och osammanhängande. Blä får sådana nätter och innan Måndag som är min stängningsdag också....blä!!!!!
 
Skrev jag om läkarintyget jag fick av min läkare hem i fredags?
Om inte så stod det bla så här:
Helt sjukskriven from 2012-03-19-2012-10-21. Ser ni felet? Det gör iallfall jag. Så mailde just nu och bad om ett nytt och att han skulle ringa mig på jobbet.
 
Usch vi har ingen frukost hemma som jag känner för...suck. Bara ost och vitt bröd...suck. Vill ha Salami det är jag sugen på eller jordgubbssylt på rostat bröd...mums.
Men vänta här vi har väl den sylten tror jag. Nej frukost time är jätte hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0