Måndag morgon!

Igår vart det en riktigt slappardag. Vi gjorde ingenting vettigt. Låg i soffan framför tv:n och såg på Johnny och Mattias. Konstigt vi spelade in reprisen i Lördags men det riktiga avsnittet gick aldrig i veckan. Det brukar gå på tisdagar men där gick ett annat program denna vecka...mycket mysko. Men men vi fick se det iallafall.
Undrar när det gick egentligen. Någon som vet?
 
Sen såg jag en massa avsnitt på Skilda världar och tre avsnitt av Våra bästa år som jag inte orkat se på kvällarna pga trötthet. Sture låg i sovrummet och såg på V. Vi sov även en stund på eftermiddagen.
Sen proppade vi i oss, chips, dipp godis, choklad, kladdkaka och drack mängder med Julmust. Fy så äcklig jag känner mig när jag skriver detta nu.
Vi avslutade dagen med att tillsammans sappa mellan kanalerna innan det var dags för middag, rester från Lördagen.
På kvällen sen såg vi Solsidan och spelade in Allt för Sverige som vi ska se idag. Ni vet när tio Amerikaner kommer hit för att söka sina rötter, de tävlar och sist kvar får träffa sina släktingar.
 
Idag är det stängning som gäller, känns som jag stängde nyss eftersom det var min fredags stängning i fredags. Tror faktiskt att jag måste ta ögondroppar, för jag är jättegrusig i ögonen idag, var de tigår också.
Så nu känns det redan bättre. Ska snart ta en riktig långfrukost.
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0