Lördag morgon.

Uppe sen en halvtimme tillbaka. Det är en sak jag undrar över...varför hostar jag mer när jag är uppe än när jag ligger i sängen? Det brukar ju faktiskt alltid vara tvärtom att nätterna är värst. Men just nu är det inte alls så?
En undran jag har bara.
 
Ska äta frukost om en stund och ta min antibiotika. En sån där lång frukost, med massor av pålägg, rostat bröd med marmelad bla och så tidningen DN.
Efter det så blir det medicin och en kopp ingefärsdryck.
 
Ska baka en chokladkaka idag med chokladbitar i och så negerbollar, allt tills imorgon. Annars kommer jag att ta det hel lugnt och mest ligga i soffan och gko på Tv, denna helg har vi Lyxfällan, Johnny och Mattias och Nybyggarna att titta på.
Playa de sol såg vi i veckan då det inte längre krockar med x-faktor, samma gäller Färjan, Hela Sverige bakar har vi hoppat av för det blev för mycket att titta på under helgen.
 
Nej nu är jag hungrig och så vill jag få i mig antibiotikan så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0